嗯>__<今日成家人成12:00先起身..=____=好攰丫琴日成2:30先訓睇格世追空大結局牙...好好睇丫XD...今日冇咩野攪丫..系屋企出左去1陣就系去飲茶丫=3=''之後返屋企...心情吾好...比個Pk吊丫 >__< 勁無耐完....on9