今日沒有什麼東西做丫成12:00點先起身好悶牙本來牙媽話去拜年之後又冇去到=.=勁無耐佢話D..Fd吾得閒喎..@@所以取消左魚..冇得頭利是牙..之後系屋企呆左1個鐘...@.@最後2點先出街...約左個FD去食下午荼之後就過左mk睇電話!!嗯=____=想換w880i了....但系黑色未出吾知等幾耐丫>33<行左1個半鍾後..係旺角坐796c去將軍澳行街哦度有個新廣場新開去行下...哦度都幾大丫幾多野買XDXD吾錯丫...行完之後就坐番Mtr番去約左牙媽牙爸食飯了.......=3=天日就返學了有d吾想丫...另外上星期同+姐去左家年華勁happy之後我去xx銀行入$$見到我偶像Theresa^0^同佢影左張靚靚相傾左1陣繼就886了但都好開心.....哇哈哈....XDXDXDXD ^3333^
|