假日了..XD..功課仍然多...下星期中秋了^0^大家有什麼節目牙?-333-''....
同田D友誼已經差邐了\口/....吾知點了....朋友冇一個好的^0^....努力讀書吧
=_=見左思欣....拒好好人牙....^0^