今日10:00比人嘈醒左了/口\..之後11:30去左飲茶..@__@同媽子D朋友..飲左3小時=___=..
3:00走了..坐牙媽朋友車去左去圓方行下了^333^..但就冇去到TVB活動了-333-''sor..之後4:30到
約左嘉姐入左青衣城行下..XD..6:00走了..7:15回家了^0^..中文500字文作死人了\____/help..>.<