今日又冇反學了-333-''..好眼訓..11:30醒左了^0^1:00去左睇E生..少少發燒@口@2:30食左下午荼$23 好味..XD..去了H&M買左幾件衫了^33^$145..出左cwb打左陣街機了$20..