@[email protected]..今日成6:00先係學校走了=__=..天也黑..比個陳靜嫻留左兩日了..shit/口\
日日就補默..補測....\____________/....補補補補..我就死了/口\再見..跟住去左人地屋企食
飯^0^..好辛苦了..我怎樣個F.4的日子呢?-口-''..9:00才回家去..@口@..的士$24..10:00又
再溫書..明天又黎補了..shit..=___=詶先..眼訓^333^