今日成12:00先起身了~.~..好眼訓了..@口@..2:00去左mc打機^0^了..4小時..$20
好玩..XD..又見到某人了-333-..有d傷心了..冇題吧^333^..重俾人蝦的-口-''用左我火
機..又5問/口\借吾係問題=____=..但係問都5問..@____@冇d禮貌\口/..但係有d心
軟..算了..6:00走了..XD..7:00去了和富坐..同左1大班Fd了^3333^..好多人..非常熱
鬧..12:00才回家了..眼訓-333-..ps..食左3包in了=.=..怕肺癌了..最後冇溫到經濟了..
|