今日係學挍5:15先走的-口-''班際口號好on9..樣衰..輸左了\__/芷晴生日..去左和富慶祝..
食蛋糕..甲左$6.5..^0^..好味..XD..坐得耐了7:30先走@口@諗住入小西-33-最後眼訓得
濟訓左了\口/8:00..才回家