今天10:00已經要起身了=__=..11:00溫..温溫到成1:00..之後去左TVB參加
活動了..^0^..好近海好凍-333-..3:00-4:00..XD..跟住去了qb..打左陣街機
$20..^333^..同肅公..8:30才回家..明天考Econ了..\___/