今日考英文=__=..還可以吧^0^..考左listen..reading,writting..XD..都ok的^333^
1:40先放\__/好眼訓了..去了食小窩米線..好味..正@___@$25..2:00去了老地方坐4:00
才回家..反到屋企訓左-333-..明天到中文了