今日考會計..麻麻咋-口-''..一般了做了兩個部份咋60%..8:30-10:00..@___@都寫左好多野../口\
但5知岩5岩的..10:00放了^0^..之後反左屋企換衫..11:45..才去了唱k..Neway..$30..^333^
3:00到走左=]..本來去睇E生的..但改左時間..之後搵左嘉姐^0^..XD..過左mk..7:30才回家去了
p.s..考試的日子重有1天昨-333-..之後就正常反了....心情仍然灰中\_/