今日冇反了=__=..學校真係好撚煩又話要家長打反去\口/on99的..^0^媽子..老豆去了旅行
2天..可以5反了^33^..但希望冇打比家長-口-''5係就PK了..講真試都考完@口@..卷又派左d
成績又差..-333-..冇咩心情想反的
p.s:好凍17度=_=