今日又冇反了=__=..5想反..學校真係煩燃9到係咁撚樣/口\..個陳靜嫻正一PK黎..^0^..on99..令人討厭@口@..
今日10:00起身了/口\..冇咩心情-333-..4:00又去TVB了^333^..5:00去了睇E生..8:00回家..凍..明天反學了