今日好夠訓喇..^0^..11:00..都5係早了..今日下晝就比人照肺了\_______/我真係好撚僧尻個陳靜嫻=__=
放學又遲咼-333-又要吊位..煩燃係到仆街@___@5爆粗了..sor.興嘛-口-..放學去左北方打機$10..蔡生吾舒服
病左..休息下吧..=_=..6:30才回家..p.s..唉..期待十大^333^..XD