今日11:00醒了^0^..去了cwb行街^333^..1:00-3:00..stephy今日出左碟了..@口@..XD
$115..還可以..呢幾日傷風好辛苦..=_=..都5知點了..D功課全部都未做/口\..小生又得閒又要聽日
先得-333-...9:00才回家..^0^..