今日12:00起左身了..=_=..之後去左旺角出stephy活動了^0^..簽唱會..很久冇見了..夜晚同牙公做節..
陪家人做節^333^..灣仔..8:00到一家人去左尖咀睇燈色..10:00到先反屋企..聖誕來臨了..-口-''天氣也
涷了..還落雨@__@..過幾日反大陸了..