今日是聖誕節的正日子^333^..5知大家有咩野節目呢?..XD..今日又係12:00先起身..@__@..救命..
之後牙媽煮早餐比我食^0^..1:15去左睇E生..嚴重左了=__=..之後同媽媽去左cwb行街=]..送聖誕
禮物比我..$700..比我選擇..XD..thz..^0^..3:30到同嘉姐過左TVB了..找星..天氣又凍了-333-''小
心身子..今年真係痴左睇左勁多演唱會又十大..stephy..kary..joey..千嬅../________\正..夜晚一
大班朋友去左天悅火咼了8:00-9:00..$87..加一..-口-''還可以呢..D野食都好味^0^..食完之後過左
尖嘴哦面玩了^333^..好多人..12:00到先走了../口\..2:00到先反到家..明天離開香港了..-333-..
祝大家聖誕快樂喇..^0^..XD
|