昨天10:00起身了=_=..本來係去飲茶的..\_/但遲左冇去到了..重俾人話-333-..之後同牙媽去左拒D朋友屋企
既大食會^0^..好多野食牙..XD..有蛋糕..芝士腸..沙律..雞翼^333^..食左好多了..好味..全部都係自己整的..
食到6:00本來出去食晚飯..但好飽冇食到了..7:00才回家..反到屋企痴左線了=_=..大奮迷..訓到第2日了..D
藥力很強../_\