∟∞可憐◈ Me∩ ̄
*****************************************************
今日呢...
吾...
上科學堂訓著左...
比 TASHA 叫醒左.1..
自從同個靚妹補習之後就成日唔夠訓...
唉∼∼真係好後悔應成左佢...
如果唔係我無錢果震∼∼
我都唔會應成!!!!!!!
唉∼∼∼