冰冰的日記本
記得哂D開心GE野~~~
EDDIE10
暱稱: siu冰
性別: 男
國家: 香港
« July 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
勁耐冇打日記
新不了情
社籃
付出
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 46
今日人氣: 47
累積人氣: 5336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


2006-08-18 分類: 未分類

今日比賽.....4賽2勝1和1負出到線......人地好矛...射完個波都要踢落我個心口度....仲要+多具'死啦你"......當時我勁想吊佢老咪...個球證仲話"16號,你唔好再有咁多小動作呀...再有我吹你9碼ga'''我心諗你吹吉啦....屌...好眼訓






訪客留言 (返回 EDDIE10 的日誌)


小倫 於 2006-08-19 07:58 AM 發表:
hlao...第一次黎留言
呵呵...踢波唔洗咁操抵喎~ 比人踢咪比人踢囉~ 最重要係沉著應戰~
踢波黎講,,比人踢傷係準左既事,,最算比人有意or無意踢傷都唔可以怪人地!!亦唔可以屌人地...球投估然重要,,係球品仲更加重要!! 講得有得講:"波可以輸,,但唔可以輸品"
球證係執法比賽既人,,唔理佢判得岩定唔岩,,球員落到場就要尊重球證每一個決定!! 如果成日覺得自己既岩既...就唔洗有球證啦係咪先~^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK!!!記住你ge說話!!!!
Posted at 2006-08-19 01:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]