當我靠在你耳朵 只想輕輕對你說
星空在閃爍 像你的眼淚 悄悄劃過

當你放開了手 離開的時候 有沒有一點捨不得我
EDDIETFL
暱稱: ζ守候著愛…
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
│┬│
OH~
計畫取消~~
唉...
失策~~
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 125
今日人氣: 0
累積人氣: 2200
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


可憐的我~~~~~Q﹏Q 鬱悶 分類: 未分類

♥♥{{個人篇*}}♥♥
  1.♥你叫咩名; ? 唔知呢~~~
  2.♥花名系咩;?都唔知~~XD
  3.♥金年幾碎;?15
  4.♥幾時生日阿;?2月4
  5.♥住邊忽;?天橋底~~~
  6.♥身高幾多;?170CM~~
  7.♥肥定秀;?中等啦~~
     ♥♥{{屋企篇*}}♥♥
  8.♥屋企幾多人;?3
  9.♥屋企做梗咩地位;?阿四~~
10.♥屋企中做大定細(吾計老豆老母);?........
11.♥屋企有冇養動物;?冇~~~
12.♥屋企大吾大;?超大呀~~~~有邊個天橋底唔大咖~~???
13.♥屋企有吾有錢;?住天橋底 你話有冇$$呢~~~^﹏^
14.♥屋企邊個最錫你;?冇~~~
15.♥屋企邊個最黑你憎;?冇~~~~
16.♥屋企你最中意邊個;?都冇姐~~~
17.♥屋企中最吾中意果個;?屌.....條問題邊條腸粉出咖=  =
      ♥♥{{學校篇*}}♥♥
18.♥讀邊間;?CmT
19.♥學校大嗎;?超細
20.♥學校系邊區咖;?石硤尾
21.♥小學定中學;?中學
22.♥f幾;?F2
23.♥邊班咖;?2b
24.♥邊個做班主任;?黎美琳
25.♥班主任好吾好;?一般~~
26.♥如有2個`邊個d好;?一個
27.♥中吾中意番學校;?唔中意~~~冇咩靚女既~~~~
28.♥最中意學校ge邊忽;?廁所~~~
29.♥經常去學校ge邊度逗留;?課室~~~~
30.♥學校中最fd既系;?阿四~~碗熊~~~譚國~~~
31.♥最黑你憎果個系;?唔想講~~~~
32.♥有冇miz系你尊敬既;?冇~~~~
33.♥最中意邊個miz;?中意D唔捉我頭髮既MISS~~~捉其他人好啦~~~^3^
34.♥邊個同學同你最夾;?四同熊~~
35.♥班上最令女系;?MY~~~BB~~~
36.♥班上最令仔系;?四~~OR~~刁國豪~~~
37.♥班上最可爰既系;?我既阿寶~~~
38.♥班上最受歡迎系;?阿寶~~~
39.♥班上最高個個系;?李冠杰
40.♥班主最令你黑人憎果位;?冇...........掛....
41.♥有冇d人好吾中意你;?有既~~~
42.♥系班上算吾算人緣好咖;?0k掛~~~
43.♥系學校最魚既事;?比D訓導捉頭髮=.=一日中分別比3個訓導捉頭髮~~~~ 都唔知係咪夾埋既=  =
44.♥班上整吾整齊;?整齊...........掛~~
45.♥你成績好吾好先xd;?差左好多~~~~
46.♥你最中意邊個miz教;?冇~~~~
47.♥級花系;?冇~~
48.♥班花系;?冇~~
49.♥校花系;?冇~~
50.♥你系吾系班花-v-;?我係一條草~~~~~


 

無啦啦~~~

比阿寶逼做100問-,-

100條太煩啦~~~

所以做左50條~~~

我係咪好醒呢~~~

可憐的我~~~~~






訪客留言 (返回 EDDIETFL 的日誌)


cynthia0719 於 2009-05-08 03:41 PM 發表:
=0=
真係衰~
我知下低d問題好精彩的......
又唔答-,-"
唉~
cmcm
記得回ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XD 
Posted at 2009-05-09 08:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathyccy 於 2009-05-02 12:24 PM 發表:
丫爺''cm.
抵你死..俾人捉頭髮
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.=
Posted at 2009-05-10 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveever1314 於 2009-04-29 11:10 PM 發表:
你真係seven獅子頭.......仲有...寶是你的咩--?我的-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 大家咁話啦  seven獅子頭  ^。^   
Posted at 2009-04-30 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hermen 於 2009-04-28 10:09 PM 發表:
COMMENT...
BY:蚊蚊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janus311 於 2009-04-28 08:03 PM 發表:
哈哈=]做到最尾果條先彈..
尒話尒樣唔樣d?!`
得果50條..有鬼用咩.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉=  =   冇提啦....做到我咁辛苦/ ... \
Posted at 2009-04-28 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SkyBlue389 於 2009-04-28 07:12 PM 發表:
咁你咪做左佢囉....
快D做咪果半佢啦...^^
呢幾日我好忙呀...
SOR..陪唔到你傾電話~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔做啦  好辛苦咖Q__Q  你捨得我咁辛苦咩  XD  
你得閒果陣再打電話搵我啦^33^
Posted at 2009-04-28 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cai_cai 於 2009-04-28 06:48 PM 發表:
1左-,-v`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =.="
Posted at 2009-04-28 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]