| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 就黎考試嚕~~~ |
分類: 未分類 |
仲有一個星期就考試嚕~~~
有時候都幾想考試快d黎~~~
因為~~
考試果陣~~~
會10~11點幾就放學~~
有成大半日打機~~~
>"<~~~
人生有幾多個十年~~~
最緊要痛快~~~
大家放學後小澤度等啦~~>"<
|
|
|
超...考試芝麻,,, 第一次考試咩... 你同佩怡姐冇可能架啦,, 因為佢係我架>.
|
網主回覆
係你既咪係你既囉~~~如果佢係你既話= = Posted at 2009-06-03 04:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lcc215 於 2009-06-03 12:06 AM 發表:
我加油都冇用a_a 最緊要痛快..小澤等啦
|
網主回覆
XD Posted at 2009-06-03 04:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都要呀^3^ Posted at 2009-05-30 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lcc215 於 2009-05-30 05:03 PM 發表:
加油嚕!!
|
網主回覆
嗯~~你都係呀~~◎﹏◎ Posted at 2009-05-30 06:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|