星期6
幫條卜街熊~~
慶祝生日~~
卜街熊又唔想食生日蛋糕~~
又唔食蛋撻~~
真係簡飲擇食既姐~~
中午一齊打機~~
好奈未試過超過15個人一齊係網吧打啦~~
打完機又食譚仔~
之後又去打波~~
本來打籃球既~~
不過冇啦啦變左打排球~~
但又冇啦啦變左大家一齊踢足球~~
9點幾踢完又去打番幾個鐘機~~
唉~~我明明係果D唔中意去網吧既良好少年黎咖~~
都唔知點解係都要叫埋我去 囧 ((睇完唔好打我~~>"<