今日晨早流流~~
班fd咁早比我驚喜~~
成村人10點左右就殺上黎我屋企....
超無奈@﹏@
之後去西9食壽司~~
本身諗住7點左右先去咖~~
不過又怕冇位~~
所以3點未夠 就去左= =
食到7點幾~"~
食左4個幾鐘 kai....
走果陣~~
睇見門口 超多人排隊~~
先知道我地呢個決定冇錯既....XD
搭地鐵走啦之後~~
車到果陣 我FD入左 我想入果陣 冇位= =
但~在千鈞一髮之間~~嘻嘻~~
我推我前面果FD入去 用曬力咁推 ~~
終於有位啦 XDD 笑尻死我~~~
好彩佢前面果個唔係女仔炸~~
係女仔既話 麻煩啦...XDD
之後我同比我推果個FD講
你會唔會怪我咁粗魯呀....我下次溫柔D啦 XDD
不過好在佢都係玩得既人~~冇怪我~~^3^
|