



|
2006 年 1 月 2 日 星期一 愛上左赤柱~~ 2.1.06 今日seeme帶左我去赤柱到玩呀!!!本身話去行街, 但好悶....而且買o個D野都賺外國佬D錢.....行行下, 見到個海灘,so我地就去玩水....都好耐冇玩水.....好 正.....雙兒對鞋濕曬......好采我著拖鞋去姐.......玩到 3:00a.m.....就去左好多狗仔&外國佬o既赤柱大街. .....好好好好有外國feel呀~!!!!D屋&餐廳都有外國 feel..........正呀~ !!!!!另外佢送條頸鏈俾我呀~!!
|