2005 年 11 月 26 日 星期六 好開心呀∼!!!
26.11.05 今日同D外國人傾電話呀∼!!!佢地講 D中文好搞笑呀...我地傾左半粒鍾... 12點幾我同媽媽see doctor....我因為咳...係 氣管有問題....唔係傷風....=.= [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
26.11.05 今日同D外國人傾電話呀∼!!!佢地講 D中文好搞笑呀...我地傾左半粒鍾... 12點幾我同媽媽see doctor....我因為咳...係 氣管有問題....唔係傷風....=.=
26.11.05
今日同D外國人傾電話呀∼!!!佢地講
D中文好搞笑呀...我地傾左半粒鍾...
12點幾我同媽媽see doctor....我因為咳...係
氣管有問題....唔係傷風....=.=