今日我好好彩音樂堂叫17,6,36號(冇叫16號)呵呵...
第9節好多人都有事走左(小班教學)
AND 有深圳D老師黎睇我地上堂==
放左學之後就同牙純,Little sze,BB佢地打波
打排球完打羽毛球再打排球......(好累)