| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
  
2008 年 6 月 29 日 星期日  |
|
我愛唱爆K...'''  |
29.6
願意與他一起
未怕天行雷
用愛字印進他手掌裡
我氣憤 但是捉得更緊 ..
醜事一籮籮”haa .. 笑料真系百出 ..
星期二既心情我想 ''火都黎 ''
不過要 ..
忍忍忍忍忍忍忍忍 x 10000000000000000
又開始想買野LU.....行街行街行街喇喂....>
要充實D...唔開心快D飛走晒喇喂...........^^
我打不死的...我相信開心好快番黎我身邊
未驚過.. 成日唔開心做咩野姐?岩唔岩先?
正常番la...憫咩姐 憫到自己情緒都控制唔到
做人做到咁唔開心為咩先?都係想開心d姐..
relax la diu...
relax la diu...
relax la diu...
|
|
刊登時間:2008-06-29 03:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

  
2008 年 6 月 28 日 星期六  |
|
YY...'''我要陽光...'''  |
28.6 唱K*我愛唱爆K.咩事.
一早起床後就愁眉苦臉了 .. '''
很煩惱 .. 悶悶不樂 .. 討厭死 ..''
累了..真的累了..
很想有24小時被我訓死..
最近極度燥底..但與任何人無關..
睇樣樣野都極不順眼..
講野唔夠兩句火就開始升上黎..
請不要惹我...'''
很快就到星期二了...很害怕...'''hELP... |
|
刊登時間:2008-06-28 04:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

  
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
|
唉...'''  |
27.6
一個孤獨的女子在抽煙,會更添寂寞感與優傷
現在的我...好煩惱...好亂...唔知點樣做好...HElP??? |
|
刊登時間:2008-06-27 10:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 118 | »
|