---------------

2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


R 。nIs'' {o靚妹} 睡著 分類: 未分類

我到左la!

    不如大家每個月都上離1次write下,,你地而+!!係到做緊咩lo.....講講大家ge近放、O 5 OK aa,,,

      咁我講下自己先..我而+係1間bauhaus到做P.T,,

         我都有讀書嫁,,   

                 你地係5係話搞燒烤A or 打邊爐A,,

   不過我中2打邊爐多D.,

         因為有冷氣A //但係燒烤好似好挽D wo!!!

          你地中2la.,你地約定好時間打比我la~~






訪客留言 (返回 EM_F2D 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]