不如大家每個月都上離1次write下,,你地而+!!係到做緊咩lo.....講講大家ge近放、O 5 OK aa,,,
咁我講下自己先..我而+係1間bauhaus到做P.T,,
我都有讀書嫁,,
你地係5係話搞燒烤A or 打邊爐A,,
不過我中2打邊爐多D.,
因為有冷氣A //但係燒烤好似好挽D wo!!!
你地中2la.,你地約定好時間打比我la~~