,,ENDY boy..
Breaking!!!!  i'm Endy..
ENDY92
暱稱: ENDY ' Si BOY子
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
=]
2010-09-23
2010-02-11
煩悶的夢
哥 生日快樂..
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 117
今日人氣: 4
累積人氣: 3074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 15 日  星期六   晴天


I WANNA Hold YOU 不屑 分類: 未分類

至從上左大陸讀書..   我覺得我所有都變左..    連朋友都係  
係好開心識到TONG  AR 史佢地=]..  謝了     呢個星期發生左好多野 ,,  係咩我就廢時講LA
    珍惜現在  面對將來=]..            吾希望D 咩   我地日日都開心就夠

上次分手  我期求是最後..
我後侮左次..  我會盡我所能去愛你  ..  HOPE  WE WILL HAPPY  ..

希望你可以睇開佢LA..  細佬我永遠陪住你=]..     你有咩吾開心我都會去聽你數苦..  
希望你一天比一天開心..   早D解決左佢... 

希望我親生牙哥快D生性\___/.. 

AR史






訪客留言 (返回 ENDY92 的日誌)


chengx2 於 2008-11-22 05:23 PM 發表:
boy-.-好耐冇見
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Keii0607 於 2008-11-15 01:39 PM 發表:
好耐無見你la ,你而+點a, boy哥^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乖la  ...  吾好甘叫我 xD''..   冇牙  咪又係甘..   你呢?    
Posted at 2008-11-15 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]