**相信一個她 深愛一個她 偏偏太害怕>V<"
今日去睇星星.彬彬踢波啦!!
你地so good win左場波!! 加油加油!! 得到第3名!!
之後就返去粉嶺啦!!
佢地就去食野之類!!
我同個fd就去左商店睇野啦!!
食完野就上哂我屋企!!
玩左陣鋤大2就去打波
去到點知係落雨!!但係冇影響我地打波既心態!!
就衝出去打波!!
d雨水落得好大!!個個唔著3走出去打!!
打左陣就去返去休息下!!
之後班友仔係到玩影相!!
有好多張!!寶貝個張最good..