| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 出爐時間:##cm---->## |
2009 年 8 月 1 日 星期六  |
| 衰人..' |
分類: 未分類 |
aR媽係超級衰人..' 又話買電腦比我..' 又叫我做呢樣又叫我做戈樣..' 咩都順哂你2..' 連我醉吾中2去大6都陪你去a_a' 咁都吾買比我..' 都吾知自己yy咁乖.. 講左成個禮拜!a'' 劉爾妮話要買個電話' 就即日買比佢..' 佢串你a_a咁都買..冇野a?!......
(閱讀全文)
|
| 出爐時間:##cm---->## [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
訓吾着''  |
分類: 未分類 |
食左藥吾係好眼訓Ga咩?!' yy愈食愈精神..' 訓吾着..' 睇電視..5點幾' 睇到6點幾..都係訓吾着' 坐係梳化眼光光>,<' 屋企冇人a_a'..好悶' 又吾出得街'' 係廚房loR白粥食..勁難食' 食左..訓得着!a..' 9幾點又醒左'......
(閱讀全文)
|
| 出爐時間:##cm---->## [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
我要感謝神聖豬..'  |
分類: 未分類 |
我要感謝神聖Ga豬..' 雖然係樣衰左D..' 但係Bcs佢.. 我吾洗補考就升到!a..' 多謝..萬個thx..' 我幾多世都要屬豬a~~~!! 我係初2生!a'' 弓喜我a'' 吳凱婷開心到喊a_a' 下年+油ava' |
| 出爐時間:##cm---->## [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 無奈..' |
分類: 未分類 |
我講咩都冇用!a..' 你吾信我..我要逼你咩?!' 既然你對我毫無信任.. 咁留係到都冇2c !a..' 放心..我吾會再煩你.. 你有咩都吾好叫我幫a~a..' 要相信1個人?!' 以前是我毫不保留的相信你..' 現在我終於知道..我不應相信自己的感覺..' 是我錯了?!' 衰人........
(閱讀全文) |
| 出爐時間:##cm---->## [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|