閒雲野鶴
2006 年 3 月 21 日 星期二
部電腦總算叫做整返好
依家用到就用不過就係煩d
但點都好過冇得用
不過就好煩
刊登時間︰2006-03-21 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]