我番左學之後每日都好眼訓
今日有番精神寫日記!
今日我係屋企玩電腦
同FD傾電話咁啦!
唔想出街明天唔想遲番學!
今日兩點鐘起身之後去買左個M記食就睇電視、玩電腦.
明天番學啦!又要過學校的生活!不想番好過係屋企啦!
寫往禁多先!番學校見by!
今日同肥 傑去網吧打機不過唔色行觀塘所以好內先到網吧,
又要等位打左三個鐘之後去左行街然後晚上番屋企.........
今日沒野DO好悶
明天一定出佳!
沒野講!
今日~傑~肥~叫我去mk
我去到~傑~話去打機
我沒林到~傑~會叫我去mk打機
我由唔想去打機!
唔打機番左屋企訓!好Q悶!