呢幾日因為要做英文paper,所以唔得閒打日記!!
哇..今朝早番學落勁大雨喎,都唔知點解咁大雨都冇紅色暴雨警告!!
痴線嫁∼搞到我番學同埋放學時都成身濕曬∼特別係放學時!勁濕喎...
咦...小息時,我狂比華華同埋英姐非禮我..勁恐怖吖佢哋∼
我仲諗住大班輕鬆d tam,點知仲大壓力過小班...
以為大班中文係康生教tam..點知變咗係譚老師教!!
要逐班抽問答..唔知點解次次都唔洗抽我哋呢班嘅!!
係咪唔記得咗我哋呢班呢??次次明明到我哋班答,但係佢跳咗去6d班答喎∼
之後午膳,鄭ken個d勁煩吖!!
到咗英文堂,勁驚,因為我冇咩查到字典..驚要罰午膳半粒鐘∼
之後,温老師果然係問我,,好采我識姐,,如果唔係又要罰!!
常識有兩堂,,我想睇多啦a夢,,不過,左面係龍哥,,
右面係雷sir,所以唔係幾敢睇..
到咗放學,等31時,,d雨愈落愈大,,搞到我成身濕曬∼
|