終於到左8月喇>3<`
我又好耐冇打日記Lu-v-`
唉!!!我真懶:(`
唔緊要AvA而家打番先^3^.
琴日我同媽咪去左動漫節喇:)
去個時搭103*搭左成45分鐘-v-`等死我了-3-
明知我咁心急仲要{室}車-v- 真衰:(
1去到.我地仲要行多1陣先會到會展:) 1路行我都好緊張又好開心>3<`{咁即係點牙-口-}?
緊張係因為驚要迫好耐先入到場-3-;開心係因為我終於去到期待已久的動漫展@U@
越唸越心急>v<`...{買唔買到野呢!?}*
希望買到喇^3^....我地未買飛-v-`
去到門口個到@0@神期!竟然唔駛排隊咁濟就可以入去買飛:)
我記得上年係同舅父舅母同表妹4個人1齊去的:)個時去到門口已經排左超耐先買到飛入場-v-
入到去動漫門口又要排超耐先入到去-3-
今年竟然好快就買到飛@v@仲可以1路行到入門口添>3<
超正哇!係入場個時等左1陣-v-{我唸5分鐘到}`就入到動漫展了:)
HaPpY:)*之後媽咪話要有規律咁行先唔會亂:)okk.我冇所謂*
之後1路行.見到超多人著左CoSpAlY入場:)好靚哇<3`
我都想試下著-3-但就算買左CoSpAlY衫我都唔會著-v-`因為自已1個著出去好怪的
想有人倍我著哇>3<
好多著到1對對都係情侶呢-3-`有人扮:龍珠,的骰孖妹,ChObItS,仲有好多多<3`
超美喔-3-{搞到我隻眼都花埋-v-`}
之後我見到我中意個間漫畫出版社*{天下}!
哇-口-" 打蛇餅打得好厲害-v-`記得上年舅父同我1齊排天下排左成1個半鐘-v-就係行個1陣
但買左幾本最新漫畫*
今年仲要多人過上年-.-`唔駛排都得了:(
唯有唔排*去第2道行:)
行行下我見到有間細細地係賣{山鬼}畫的物品@v@
佢D畫功果然好強-3-`畫得好似:)我買左佢4張PoStCaRd*
5蚊張:)好靚^3^有個網址的._.*
http://www.dollykiss.com/
呢個了:)大家可以上去睇下*

我之前買過1套塔羅牌}D插畫係佢畫的:)最尾個2張係{錢幣公主}同{死神}(牌名)*
佢個筆名叫千草*幾好聽的日本名<3
佢仲有本係畫集>3<超想要!個阿媽唔比買-3-佢話買黎冇用"
但佢的畫我想要好耐了-3-難得佢由200幾減到160蚊*
仲有買左唔知咩人畫的{薔薇少女}書簽:)
20蚊1套-v-`都好靚家*

薔薇水晶係左數過黎第2位>3<`好美的水晶哇<3*
之後都冇買野了-3-`唔岩呢!
之後係附近食少少野就搭番103去旺角:)
行信和我買左個PC的NDSLiFe殼^3^好靚靚哇<3`
之後阿媽話相行家樂-v-`okk.
佢唔覺唔覺又簽左好多錢-v-`...我就咩都睇唔岩-3-
佢話今晚咁開心就買埋我岩岩係{笑}萬睇中個個DaL比我{其實1早睇中-v-}*
佢原價係要750的-3-`{我見貴!唸主搵下有冇平D的:)
比我係底層搵到有間賣699*GoOd牙!我買:)
阿媽就買左比我:)超HaPpY哇<3`
番去又有新娃娃:)叫咩名好呢?
{p.s琴日下就幫水晶囡囡換左眼片>3<紅色的!超贊}

水晶哇>3<`
|