CaN i HavE ThiS DanCe?}HigH ScHooL MuSicAl 3 :>
TakE My HaNd , TaKe A BreAtH
PulL mE CloSe , ANd TakE 1 SteP:>
KeeP YoUR eYEs , LocKeD oN MiNe
And LeT THe MusiC , be YouR GuIDe
woN't U...(NoW woN't) }pRomiSe mE
ThaT U'll NevER foRGeT(we'll KeEp DaNciNG)
TO KeeP daNciNg WherEveR We gO NeXt
Its LiKE CatChiNG LiGhtiNg
ThE ChanCeS OF FinDinG SomEOne LiKe U
Its 1 IN a MilliOn ThE ChanceS wE FellInG tHe WAy wE Do
AnD wiTh eVery StEp ToGEtheR
We JuST KeEp ON GetIng BettER
SO CAN I HAVE THIS DANCE?
CaN i hAve ThiS DanCe?
CaN i hAve ThiS DanCe?
想即刻聽呢首歌???可以按下面o的網址就有歌舞青春3內o的呢首歌影片:>
超好聽呢>33<`   由VanEsSa HuDgeNs & ZAc EfrOn主唱*
♥http://www.wretch.cc/album/show.php?i=hsm3tw&b=2&f=1175435204&p=16
※HigH ScHooL MuSicAl}i:>
ERIKATUNG
暱稱: ---私は私である---◤~☆ERIKA↗も◢
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
新年快樂喔;3;各位*
今晚要自已過!?
Leeke好多靚wig喔<...
`倒數-)-)-))) <3
◤SBA*`◢
文章分類
全部 (116)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥唯舞獨尊※`
*DolKoT DoLL♥`§
*DoLL HeaRt♥`§
*DreAm OF DoLL♥`§
*MusE DoLL♥`§
*nDoLL♥`§
*SooM DoLL♥`§
PaN-PulLipiSm LeaGuE...
`168FunRo♥※
`Luts DolL♥`§
*CanDy HousE ♥`§
*DorNrosCheN DolL♥ ...
*PeaKs wooD DoLL♥ `...
*{3男TwO女♥`§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 189
今日人氣: 2
累積人氣: 4549
站內搜尋
2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


8月喇<3` 分類: 未分類

終於到左8月喇>3<`

我又好耐冇打日記Lu-v-`

唉!!!我真懶:(`

唔緊要AvA而家打番先^3^.

琴日我同媽咪去左動漫節喇:)

去個時搭103*搭左成45分鐘-v-`等死我了-3-

明知我咁心急仲要{室}車-v-      真衰:(

1去到.我地仲要行多1陣先會到會展:)  1路行我都好緊張又好開心>3<`{咁即係點牙-口-}?

緊張係因為驚要迫好耐先入到場-3-;開心係因為我終於去到期待已久的動漫展@U@

越唸越心急>v<`...{買唔買到野呢!?}*

希望買到喇^3^....我地未買飛-v-`

去到門口個到@0@神期!竟然唔駛排隊咁濟就可以入去買飛:)

我記得上年係同舅父舅母同表妹4個人1齊去的:)個時去到門口已經排左超耐先買到飛入場-v-

入到去動漫門口又要排超耐先入到去-3-

今年竟然好快就買到飛@v@仲可以1路行到入門口添>3<

超正哇!係入場個時等左1陣-v-{我唸5分鐘到}`就入到動漫展了:)

HaPpY:)*之後媽咪話要有規律咁行先唔會亂:)okk.我冇所謂*

之後1路行.見到超多人著左CoSpAlY入場:)好靚哇<3`

我都想試下著-3-但就算買左CoSpAlY衫我都唔會著-v-`因為自已1個著出去好怪的

想有人倍我著哇>3<

好多著到1對對都係情侶呢-3-`有人扮:龍珠,的骰孖妹,ChObItS,仲有好多多<3`

超美喔-3-{搞到我隻眼都花埋-v-`}

之後我見到我中意個間漫畫出版社*{天下}!

哇-口-"   打蛇餅打得好厲害-v-`記得上年舅父同我1齊排天下排左成1個半鐘-v-就係行個1陣

但買左幾本最新漫畫*

今年仲要多人過上年-.-`唔駛排都得了:(

唯有唔排*去第2道行:)

行行下我見到有間細細地係賣{山鬼}畫的物品@v@

佢D畫功果然好強-3-`畫得好似:)我買左佢4張PoStCaRd*

5蚊張:)好靚^3^有個網址的._.*

http://www.dollykiss.com/

呢個了:)大家可以上去睇下*

  

  我之前買過1套塔羅牌}D插畫係佢畫的:)最尾個2張係{錢幣公主}同{死神}(牌名)*

佢個筆名叫千草*幾好聽的日本名<3

佢仲有本係畫集>3<超想要!個阿媽唔比買-3-佢話買黎冇用"

但佢的畫我想要好耐了-3-難得佢由200幾減到160蚊*

仲有買左唔知咩人畫的{薔薇少女}書簽:)

20蚊1套-v-`都好靚家*

  

薔薇水晶係左數過黎第2位>3<`好美的水晶哇<3*

之後都冇買野了-3-`唔岩呢!

之後係附近食少少野就搭番103去旺角:)

行信和我買左個PC的NDSLiFe殼^3^好靚靚哇<3`

之後阿媽話相行家樂-v-`okk.

佢唔覺唔覺又簽左好多錢-v-`...我就咩都睇唔岩-3-

佢話今晚咁開心就買埋我岩岩係{笑}萬睇中個個DaL比我{其實1早睇中-v-}*

佢原價係要750的-3-`{我見貴!唸主搵下有冇平D的:)

比我係底層搵到有間賣699*GoOd牙!我買:)

阿媽就買左比我:)超HaPpY哇<3`

番去又有新娃娃:)叫咩名好呢?
{p.s琴日下就幫水晶囡囡換左眼片>3<紅色的!超贊}

  

  水晶哇>3<`



2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


*♥近排做過的事;) 分類: 未分類

呢排做過的事:)}`

♥第1: 21號開始要番中文班-3-`

♥第2: 本來21號約左去Dee哥到剪髮:)但我同阿媽等左成粒鐘!都未到我. 又未到阿媽

                之後阿媽話再約過!走先-v-`之後約左星期4

♥第3: 呢排我番補習班D功課都係朝早起身做-3-`好彩做得徹*

♥第4: 我地補習班1路教都係圍繞主1本好出名的書{狼圖騰}.但太多字了-v-冇心機睇!

♥第5: 星期4個朝麥麥突然打黎話MisS周要我同佢今日番去ToPTeEn幫手-口-`

                我傾傾下!突然變左MisS周聽.佢叫我番!我心唸: 我唔話番你都唔會收線-3-`唯有番T^T

                頂!搞到我又要再約過剪頭髮\3/我等左差唔多成個月先可以去!點知又話唔得!想點牙!

                今日咁岩係表妹個班:)

♥第6: 星期4個晚(即係去完ToPTeEn)再出左去搵阿媽*今日約左ManDy姐姐食飯`XD{奸笑中}

♥第7: 我前排隻眼發炎食左個D抗生素.搞到而家個口有4粒{飛滋}\3/好痛牙!

♥第8: 星期5去左Dee哥到電髮:)電得都Ok牙!唔係Dee哥電得好.應該係佢其中1個師傅仔XD

                講真我第1次見佢個時真係覺得佢好似張敬軒>3<`不過佢係靚仔版:)好想叫佢唱首酷愛比我聽*

♥第9: 媽媽有1晚去左{笑}萬.話買1隻鬆弛熊比我*:)好牙>3< !我揀個隻個老板話又係新番的-v-`

                我上次買5週年個隻又係個時最新的-v-`我果然識揀-0- XD{買個2隻都係同1間鋪:)}`

                都係{笑}萬1入去個層行入D個間.機乎全間都賣鬆弛熊*

♥第10:我越黎越中意金色頭髮o的男仔:){上次同ManDy姐姐去食野個到都有個金色髮的男仔>3<超型!

♥第11: 遲D8月尾會去台灣呢*{ 誰想要手信請留CM註名.我想要手信}`(此人必須為我識的-3-)

♥第12: 好想見到Vsa X>  佢好靚女哇< 3

♥我想. . . 冇了:)

♥牙仲有!呢排我中意睇番{14才ソ母}<3 好睇牙:){但我唔希望變成佢-v-`}



2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


再1次4日日記*` 分類: 未分類

7月19日

今日係阿媽生日呢:)

{ 祝你生日快樂!1年靚過1年 }`

今日朝早我隻眼仲係好腫:(

所以阿媽話都係睇左醫生先好

唉!佢生日要佢倍我去睇醫生-v-`

唔多吉利!但我唔睇可能會嚴重左-3-

唯有睇吧*

我就換衫同阿媽落左去樓下診所睇

睇個時個女醫生話要睇下我眼到有冇發炎@0@

我心唸: 點睇牙?  搞到我好驚

佢唸主要揭開少少我眼皮黎睇

好采我眼皮腫佢就揭小小算

但整到我好唔慣:(

總係覺得好似有D唔知點o的感覺>3<"

超唔舒服!唸起都驚<3

之後番到屋企要食藥同滴眼藥水

我唔識滴-v-    唯有叫阿媽每次幫我

可能我隻眼比較敏感>3<唔多中意比人整主!

所以滴眼藥水個時我不停開合眼-v-`

我唔想的:(

之後休息左陣. . .阿爸打黎約今晚係邊到食

仲話買埋PSP比我@v@`

{ 好牙 }<3        之後約左佢係信和門口等

阿媽當然都1齊>3<

去到買左我中意o的白色:)

好開心牙<3   我等左成幾個月.終於買到了*

之後再同佢去油麻地食

再去番土瓜灣搵埋大伯1齊再食`XD

食飽就番屋企了*

第1時間玩下部PSP   `XD

7月20日

今日同阿媽出左旺角買鞋

再去番信和買耳筒

仲睇左好多鬆弛熊公仔>3<

有隻係{笑}萬見到的

超可愛仲超大隻<3

好靚家!D質地又舒服 `XD

用好想買左佢牙!可惜冇錢-3-`

佢要$800蚊呢 @0@

講到錢我個腦就會唸起[ 李生]

因為佢曾經SeNd過個SMS比我係:

你想要D咩. 我都會買比你的^^

呢個SMS令我更加清楚佢心意-v-

但我都係冇回佢

因為. . . . . . . . . . . . 中意我唔可以用物質黎滿足我!

我想要的不是物質!而是1顆真心愛我的心< 3

{ 雖然你的心我不會要!}

仲有個SMS係:

我到時去左廣洲. 你就唔可以要你想要o的野喇^^

我冇唸過要你買D咩比我!

不過我只係知.

你買咩比我我都唔會識得去珍惜:(

{今日隻眼好番D了^^}`

但依然要食藥-3-`

聽日個兩篇聽日先再打吧-v- !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

我MSN中的句: ♥沒了你. {同天空}的聆聲可能不會再響♥

所有人SeNd給我的SMS我也必定會盡快回!唯獨是你我不回:(

所有人打電話給我我也會接!唯獨是你我不會接:(

請{某人}明白我的感受!

識我的人猜到是什麼意思嗎?!