Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com
EUNICEBB
暱稱: ×● 牙檬*+°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
留意
拜山
聽住!!!!
出左mk==
^_^
文章分類
全部 (138)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
"牙檬.. * >V<*
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 152
今日人氣: 1
累積人氣: 5398
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 25 日  星期四 晴天

 

.

琴日4點鐘到...就訓左啦...~~

     今朝 ... 10點鐘到 ... 牙妹就叫醒左我啦 ...~  甘我就 ... 典左 1,2個字到..  起左身嚕 ...~

 睇下電視....高達 -000-  就去左 刷牙la....  刷完牙 ... 用威露士 浪口啦 .... 好cool 喔 ... ><

  跟住睇到個電話  ....  7點幾.. 原來e媽sd左個sms比我... 佢話 ...

 [ 勤勤 , e媽今天突然訓醒後..好掛住你tim ]   @o@   我覺得好奇怪...then同媽媽講.....

  媽咪話 ... 佢1定發左個夢係關於你架la.... 甘我就sd番個 sms比佢 ... [我都好掛住你牙...牙妹話愛你丫..嘻嘻]

then 佢又sd番比我....[牙妹愛我 ... 唔係掛...] 我 [ 佢話架..hahaa  你慘喇...] 原來e媽發左個夢係 .....

  [ 佢夢見我唔要佢地成家人....走左佬..佢好傷心 ... 叫極我都唔番...]   點會牙 =.="

      今日本來話去 swim 嫁 ... 點知 forget 左 今日星期四 .... 唔開 -.-"" 牙妹好好好傷心喔...嘰嘰*

就落左去 影學生相 /\/\then 去左

             富來 食野 ....    食完 ...本來話同媽咪 1齊去買送 but 佢叫我同牙妹攞番d野上去 -3-

  番到去都無咩野既 ..... 係玩左陣電腦....    又汁左書櫃 ....  ,... throw 左好多 垃鴨 =.=" 牙妹叫我甘打

      4點幾又落去食野 ... 點知波梓仔打泥話佢好悶 =.="  我都幫你唔到架....晴姐*

食到1半  媽咪要番工 ^00^ 甘我地食多半個鐘到... 就走左嚕 ~~~

                 番到屋企.... 玩電腦 .... 整左ddd   小愛既 相.... 即係上面果2張,... 佢好令女 >/\<

到而家 ..... 要訓啦 ... 牙妹 吹 =.='' 佢好麻煩丫 >.<"""

 

 

                yoU LOVE FoRever ....

刊登時間︰2005-08-26 01:38 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 8 月 24 日  星期三 晴天

 

.

今日..無無聊甘 ...

 

           整左D GIF .... 覺得好白痴 =.="   系LOW   我好想知呢 ....

 

                      我係你地心目中呢..... 系個點既人 /_____\???

刊登時間︰2005-08-25 02:16 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       

HKZO -33-

001.最近喜歡的人:吳卓羲
002.最近喜歡的食物:豬古力 .. 要 100%純既*
003.最近喜歡的飲品:jolly sandy
004.最近喜歡的電影: 哥哥 我愛你
005.最近喜歡的歌曲:我真的哭過
006.最近喜歡的運動: badminton & swimming
007.最近喜歡的地方: 姑媽home 
008.最近喜歡的事情: 訓教 -3-
009.最近喜歡的朋友: 波梓仔 =v=
010.最近喜歡的品牌:仲之令就得啦~
011.最近喜歡的課堂: 無low
012.最近喜歡的coffee:  咪 coffee lo
013.最近喜歡的衣服顏色: 白色 -m-
014.最近喜歡外出的地方:沙灘
015.最近喜歡獨自1人嗎: 不
016.最近喜歡到m記還是kfc: 麥當*

[你試過]
017.你試過因為1個人哭嗎?sure
018.你試過傷害別人嗎:下..點知lo = =
019.你試過玩弄感情嗎: mo ge
020.你試過愛上朋友的戀人嗎:  緊系無 -.-+
021.你試過講大話嗎: 唔講大話就唔係人啦 *
022.你試過跟不喜歡的人談戀愛嗎:無丫 
023.你試過心碎嗎? 有!!
024.你試過愛1個人愛得很深嗎: yeS
026.你試過暗戀別人嗎: ya
027.你試過怕愛上別人嗎: 少少la
028.你試過比人暗戀你嗎: 話明暗戀,,我點會知呢??

[你喜歡]
029.喜歡貓或狗:2樣囉,,得唔得架 heee
030.喜歡老鼠或4腳蛇:2樣都唔love lo = =
031.喜歡可樂或是雪碧:coke
032.喜歡被吻的地方:嘩.. 乜問埋d甘既野丫 XD*  屎忽 =.=V
033.喜歡被抱嗎:睇下邊個啦 aa
034.喜歡什麼水果: cherry
035.喜歡的天氣: 晴朗的天空空空 ... >33<
036.喜歡的國家:芬蘭 
037.喜歡的歌星: 小方 & theresa
038.喜歡的d designer: 唔識佢地!!!
039.喜歡的球星:  唔LIKE
040.喜歡的nba球星: 唔識佢\地丫 /__\
041.喜歡的藝人: 型就掂 -3-
042.喜歡的品牌: 令ok..la
043.喜歡的英文歌: SEALEDWITHAKISS
044.喜歡打日記或寫日記: 打..我d字太樣衰la -.-
045.喜歡男生或女生: 男,
046.喜歡什麼類型的男/女生: 對我好囉..唔通串77果隻咩 -___-
047.喜歡牛奶嗎: no~
048.喜歡戀人對你說什麼: i will  to take care you forever >3333<
049.喜歡怎樣的戀人: 對我好牙 問完又問
[誰令你...]
050.誰會把你弄哭:我lover
051.誰可以令你開心:好多人都可以
052.誰可以令你改變:要我改既人  
053.誰令你覺得煩厭:牙妹  
054.誰令你放下尊嚴:無
055.誰令你放棄自己:自己  
056.你的最長1段愛情:真系要我講..??
057.你的最短1段愛情: 1個 weekend都無 
058.你的最愛是誰:咪咪&色色..的的 
059.你最懷念的1個吻:咪咪..kiss me
060.你最懷念的抱抱:又系咪*
061.你最不想失去的1段愛情:之前果個
062.你最想要1個怎樣的戀人:日日夜夜都miss我既,,always哄我
063.你是1個執著的人嗎:maybe .. ^^ 
064.你自我中心嗎:唔明
065.你會幫助別人嗎:sure 
066.你是好的情人嗎:見人見智 .. 有人話我煩 -__- 
067.你是1個好的聆聽者嗎:應該唔系..
068.你會為戀人而跟朋友吵架嗎:唔會 
069.你暗戀別人時,會告訴別人嗎:哈 好似有a 
070.你相信會有一生一世的愛情嗎:信 

[你的朋友]
071.你最信任的是誰:波梓仔
072.你最搞笑的朋友是誰:watalulu
073.你最白痴的朋友:奧廖 XD 
074.你最肥的朋友:毛毛@@
075.你最瘦的朋友: WATALULU
076.你跟誰番學:波梓 
077.最信你的朋友:波梓仔
078.識得最耐既朋友:屎忽尼豬 -333-
079.呢排有咩係最搞笑:我真你 XD 
080.最清楚你的朋友:琪琪*
081.你最有錢的朋友:傅乳話係佢\LOW =.= 
082.你最記得邊幾個fd電話:波梓.. FING..琪..''

[你最後的...]
083.你最後接誰的電話:忘了
084.你最後打給誰:牙妹
085.你最後吃了什麼:米線
086.你最後飲了什麼:奶茶 
087.你最後見到誰:牙妹
088.你最後跟誰出街:牙妹..豬豬.. 芝芝
089.你最後因為咩大笑:我真你 XDDDD
090.你最後買既野:唔記得LA
091.你最後把你弄哭的是誰:好似無..,,
092.你最後msn/icq跟誰說話:瑋*
093.你最後send message給誰:波梓
094.你最後收到的message:波梓
095.你最後1個voice mail:無  
096.你最後聽的歌:一拍兩散
097.你最後想起的是誰:咪咪..&.. BI 
098.你最後講的粗口:仆街傅乳 = = 

[你最想...]
099.你最想吃什麼:人肉 -00- 
100.你最想跟誰在1起:^^想左啦..
101.你最想去哪裡:環遊世界
102.你最想忘記的事:2004年8月22日..MYLOVE咪咪*  
103.你最想跟誰見面:咪
104.你最想做什麼:做1D而家做唔到既野
105.你最想買的東西:想買間 CITYBANK =.=  
106.你最想得到什麼: 得到全世界既人祝福  
107.你最想扔掉什麼:屋企DD 垃圾 公仔..傅乳果D =.=
108.你最想吃的雪糕:好多啵  
109.你最想看的電影:哥哥我愛你 

[你...]
110.你最喜歡什麼顏色:粉紅 &  粉藍 
111.你的戀人是誰:仲咩要講比你聽*
112.你1天用多少時間睡覺:10幾個鐘LA
113.你1天用多少時間看電視:好多 多數...3個鐘 
114.你1天用多少時間講電話:好少 
115.你1天用多少時間玩電腦:超多,, 
116.你1天用多少時間出街:唔定 
117.你經常跟誰講電話:=00=
118.你最討厭別人對你做什麼:話我煩
119.你有沒有做1些後悔的事:有掛..  
120.你最憎自己什麼:乜都憎 .. 憎我唔夠令 \ ___ / 
121.你遇過最傷心的事:咪咪 DIED >< 
122.你最掛住:咪
123.你有沒有暗戀對象:NOW無
124.你的暗戀對象知道你暗戀他嗎:點Q知..我又唔係佢
125.你會把唔開心掩飾起來嗎:會  
126.你會用什麼動物比喻自己:喵
127.你會用什麼詞語形容自己:幼稚
128.你感到孤獨時會做什麼:同色色傾計 
129.你會跟別人分享你的快樂嗎:1時時 
130.你最貴的1對鞋是:是?? 咩..唔明點講.. 
131.你最貴的1件衫是: 兔仔毛*嬲* -.-
132.你save左幾多人電話:53
133.你的床上有什麼:講唔晒
134.你會發脾氣嗎:會 
135.你的短期目標:讀好D書
136.你的長期目標: .. 做出色既人 -.-+   
137.現在時間:1559
138.你用了多少時間完成:9個字到啦 =.= 
139.是誰send sms 俾 你:又問 =.=

刊登時間︰2005-08-24 04:00 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 8 月 23 日  星期二 晴天

 

.

            無野做...,     今日...最特別//

 

                       打左牙妹1野 ... 佢竟然 打比DADDY  -00-

 

                                     =.=V  最後都係無左件事 ...

唸住哄番佢...SD左個SMS比佢 ... 話我愛你..... 佢SD番比我...話 ... 我真你...

 

             哈哈  睇完...笑到仆街...  哈哈哈哈哈哈哈

刊登時間︰2005-08-24 01:23 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
       
2005 年 8 月 22 日  星期一 晴天

 

好玩

琴日 ... 4點幾5點訓左嚕 ,,,,

  今日 0915打比細BI 叫佢起身 =.=   麻煩友丫 ..!!!!

甘我又訓番 ... 訓到 12點幾1點 .... 起身玩左陣電腦 ....

      唔知仲咩 李啟 成日震人呢 ... =.=""""   又問左個問題 .... 點答佢\好 ... -.-

THEN ... 2點 出去嚕 ..... 同牙妹答 59M .... 出TW....

         答答下車 .... 我E媽打比牙妹 .... 話珍珍唔見左 ...

  甘我地又試下打比佢\啦 ~~~ 手提無開 .... 屋企電話  唔通 ....-.-" 果時都驚驚地 ....

THEN 我牙妹話 .... 不如我地番去啦 .... 果時都去到 深''鄭''啦 ...又入番去?????

唔好啦 ... 甘出到去 ... 去左食野 ... E 媽打左多好個救命電話泥 .... 都唔知個珍珍做乜春 ....~

唔QQQ聽日電話...會令人擔心架嘛 ..... "" THEN 話 E丈 請左半日假 ... 番屋企  .... 又話見到珍珍

       仆佢個街呢 =____________=""" 玩野 ... 系屋企唔聽日電話 ... 搞到E媽擔心屎 **

... THEN 牙妹話去 影相 ....  甘又系喎 .... 我都無同佢影過 ^^V"

                  影得幾好 ... 好似樣 -_____-""  最衰我無 "S驚那" 啦 .... >.<""

 THEN 就去左 答車.....  96M   去 碧提 嚕 ..... ^00^"   豬豬話 早到既  可以打 "古'' -333333-

好可惜 ....遲 左 .....GIGI 去到 .... 等埋我...打比豬豬 .... 佢一落泥就嚇鬼我地 -.-

    WOW  豬豬住   7座 .... ... 巧高耶 .... 住45樓 咩室唔講  卡卡 !!! 1入屋 ,,, 緊系要叫人啦

            THEN 成日 IN 豬豬 房 ,,,,  幾正 -3-"  佢牙妹間房先令 ... 無敵大海景 @@  仲要係 ...

唔識講.... 系果DDD日本人...訓地果隻 ... 玩,左陣,,, 豬媽媽  每人整左杯   MANGO 汁比我地飲

   又入房嚕 ... 玩人電話 +.-    估唔到   李百楊把聲變得甘勁 ... ^M^"""

玩玩下  豬媽媽 又入泥 ...問我地食唔食埋飯先走.... 無所謂la~

                 又問我地食唔食紅米飯....又問牙妹鐘意食dd咩蛋..??  無所謂啦...!!  heeee

   then  到 7點到 .... 出去食飯嚕 ..果時 豬daddy 都番左... " 嘩

估唔到 佢地食野係 .... 每人一碟... 哈哈... 我屋企唔係甘架low ........    淨系用 叉食 -000-"

     是但啦 ~ 食完之後 .... 落左 樓下個 club ..玩.... 點知... 無野玩..   見到個... swimming pool

 想swim tim... haaaaa   我地又約左  嚕 ... 卡卡 ... 正丫..!!!! 行下 果條 海濱走廊....

無野行嚕   去左公園玩 ... ^^"   有相嫁 ... 卡卡

          玩左陣 .... 番上去 睇酒店風雲 ... 睇晒先走.... daddy 泥車我地番屋企....

  兜埋gigi 番去.... -v-"

                     today 好開心丫.... hahaahaahahaa!!!!!  stephanie you so crazy   XDDDDDD

刊登時間︰2005-08-23 02:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]