琴日 ... 4點幾5點訓左嚕 ,,,,
今日 0915打比細BI 叫佢起身 =.= 麻煩友丫 ..!!!!
甘我又訓番 ... 訓到 12點幾1點 .... 起身玩左陣電腦 ....
唔知仲咩 李啟 成日震人呢 ... =.="""" 又問左個問題 .... 點答佢\好 ... -.-
THEN ... 2點 出去嚕 ..... 同牙妹答 59M .... 出TW....
答答下車 .... 我E媽打比牙妹 .... 話珍珍唔見左 ...
甘我地又試下打比佢\啦 ~~~ 手提無開 .... 屋企電話 唔通 ....-.-" 果時都驚驚地 ....
THEN 我牙妹話 .... 不如我地番去啦 .... 果時都去到 深''鄭''啦 ...又入番去?????
唔好啦 ... 甘出到去 ... 去左食野 ... E 媽打左多好個救命電話泥 .... 都唔知個珍珍做乜春 ....~
唔QQQ聽日電話...會令人擔心架嘛 ..... "" THEN 話 E丈 請左半日假 ... 番屋企 .... 又話見到珍珍
仆佢個街呢 =____________=""" 玩野 ... 系屋企唔聽日電話 ... 搞到E媽擔心屎 **
... THEN 牙妹話去 影相 .... 甘又系喎 .... 我都無同佢影過 ^^V"
影得幾好 ... 好似樣 -_____-"" 最衰我無 "S驚那" 啦 .... >.<""
THEN 就去左 答車..... 96M 去 碧提 嚕 ..... ^00^" 豬豬話 早到既 可以打 "古'' -333333-
好可惜 ....遲 左 .....GIGI 去到 .... 等埋我...打比豬豬 .... 佢一落泥就嚇鬼我地 -.-
WOW 豬豬住 7座 .... ... 巧高耶 .... 住45樓 咩室唔講 卡卡 !!! 1入屋 ,,, 緊系要叫人啦
THEN 成日 IN 豬豬 房 ,,,, 幾正 -3-" 佢牙妹間房先令 ... 無敵大海景 @@ 仲要係 ...
唔識講.... 系果DDD日本人...訓地果隻 ... 玩,左陣,,, 豬媽媽 每人整左杯 MANGO 汁比我地飲
又入房嚕 ... 玩人電話 +.- 估唔到 李百楊把聲變得甘勁 ... ^M^"""
玩玩下 豬媽媽 又入泥 ...問我地食唔食埋飯先走.... 無所謂la~
又問我地食唔食紅米飯....又問牙妹鐘意食dd咩蛋..?? 無所謂啦...!! heeee
then 到 7點到 .... 出去食飯嚕 ..果時 豬daddy 都番左... " 嘩
估唔到 佢地食野係 .... 每人一碟... 哈哈... 我屋企唔係甘架low ........ 淨系用 叉食 -000-"
是但啦 ~ 食完之後 .... 落左 樓下個 club ..玩.... 點知... 無野玩.. 見到個... swimming pool
想swim tim... haaaaa 我地又約左 嚕 ... 卡卡 ... 正丫..!!!! 行下 果條 海濱走廊....
無野行嚕 去左公園玩 ... ^^" 有相嫁 ... 卡卡
玩左陣 .... 番上去 睇酒店風雲 ... 睇晒先走.... daddy 泥車我地番屋企....
兜埋gigi 番去.... -v-"
today 好開心丫.... hahaahaahahaa!!!!! stephanie you so crazy XDDDDDD