| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 5 日 星期日  | 
3-11-2006  |
分類: 未分類 |
學校旅行..中4去北潭涌..本來,係一件ok開心既事!!
去到果度,我地重bbq,玩水槍添...一開始,我重用水槍瀉某個男仔添..
佢後來好大力打我個頭..咁我梗係報仇啦..我咪再用水槍瀉佢lo..
跟住..佢dull頭淋我水,最慘就係佢差唔多淋曬成支水(1.25)..
重有一少半冇淋既..一少半既定義真係好少好少lo...
返到屋企即刻食必理痛..如果唔即刻食一定感冒...
|
| 發表時間:2006-11-05 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 27 日 星期五  | 
26-10-2006  |
分類: 未分類 |
又一次俾人屈啦...冇啦啦俾人話我”啤”住佢喎...
黃小雪你好野..我幾時有”啤”住你呀??冇啦啦屈狗我..痴撚線..
你收撚皮啦..冇人會撐你嫁啦..除左..蛋蛋...
ToDaY..上hd(髮型)幫李清輝洗頭..當然,開頭唔係我幫佢既..
係丁洋洋幫緊佢嫁..係我冇啦啦行埋去..推開丁洋洋..
當然,我至係想公報私仇..點知..佢話要幫返我..
佢幫返我都唔緊要..最慘係洪志銘冇啦啦行埋黎話我好似失左身俾李清輝..
因為,我當時個樣好慘..咁岩,郭銘諾係旁邊,佢又重複個句野..
跟住..李清輝用水整佢..哈哈..底死..
不過..之後佢地係咁講我同佢呀...唔制呀... |
| 發表時間:2006-10-27 07:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 22 日 星期日  | 
唉..  |
分類: 未分類 |
tOday..去藍田同姑媽、姑姐個d飲茶...其實,我根本就唔想去..
又悶..又要塔車..又唔見佢哋入黎屯門..佢哋都傻既...
原來..29號,真係有鐘意既人嫁...我驚小雄講既野係真...
29號話日日都會見到佢..而且仲要係識左冇耐..點算呀?? |
| 發表時間:2006-10-22 10:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 21 日 星期六  | 
唉..超無奈..  |
分類: 未分類 |
ToDaY..8點3已經起左身..都唔知做咩!?
連放假都咁早起身..想訓耐d又訓唔〝著〞...真係犯賤..
搞到依家超超超眼訓...
好攰呀... |
| 發表時間:2006-10-21 09:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  | 
好好好大膽...  |
分類: 未分類 |
ToDaY...又係超超超hApPy...可能係同某d人有關啦..
NoW..好似有左鐘意既人..不過,唔係好肯定!?
BuT..果個人已經有左女友啦..又唔想踏對腳入去..
就算真係踏左入去咁又點呀?人地都唔會理我嫁啦..唉..
都唔知點算好?ToDaY..同佢講野超hApPy... |
| 發表時間:2006-10-20 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|