EVAYAN
暱稱: 呀欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2012-11-19
2011-10-20
2011-03-30
2011-03-25
2011-03-23
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 12
今日人氣: 3
累積人氣: 706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類

我同JoE差唔多2個月啦...

時間話長唔長...話短唔短...

但係..呢排我覺得同佢好似怪怪地咁...??

好似越黎越少野講咁...!!

反而閙交就多左....

完全唔知大+想點.....??

頭先....又閙交喇...

唉...好灰..... 

發表時間:2009-09-04 01:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


2009-08-14 分類: 未分類

終於都"簡"定左...!!

我始終都"簡"返手帶...!!

放棄左介指...!!

介指對我既一切我都唔會忘記...!!

介指同手帶對我黎講都好重要.......!!

只係可能手帶對我黎講會重要D....

我對手帶既感情始終都會比較深刻...比較難忘記...

 介指對我好好..!!

咩對我行先..!!

咩都會諗左我先..!!

不過,有D野做錯左一次..就已經冇得補救..!!

除左介指..手帶...之外...重有手"握"...

雖然,我同手"握"只係識左幾日...

但係,手"握"今日同我講佢想溝我....!!

我O左咀..!!

手"握"同手帶重要係FD黎添呀..!!

點算好...???

其實介指已被淘汰....

自己都"簡"好左手帶....

手"握"方面....遲D先算...!!

發表時間:2009-08-14 01:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


2009-08-12 分類: 未分類

手帶好定介指好..??

發表時間:2009-08-12 05:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 11 日  星期二   晴天


2009-08-11 分類: 未分類

同JoE一齊第21日..!!

一切都好好..!!

我真係唔知我係咪真係鐘意JoE..

但係佢真係對我好好...重好過呀軒...

JoE比呀軒更好...更細心...更錫我...更鐘意我...

JoE好緊張我...我去邊到佢都會好擔心我..!!

JoE咁樣究竟係咪好事..??

我有時係到諗..我鐘意JoE既程度去到邊呢..??

我真係鐘意JoE..定係當左JoE係軒既代替品呢..??

今日呀軒同我講佢想同返我一齊..

叫我俾多次機會佢..!!

我真係唔知點算好..!!

其實自己會同JoE一齊唔多唔少都因為呀軒..

因為我想忘記佢...

依+佢重同我講佢比以前更+鐘意我..

點算好呀..??

好煩呀..!!

 

發表時間:2009-08-12 12:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 23 日  星期二   陰天


2009-06-23 分類: 未分類

陳宇軒....

永遠都會記得你...!!

永遠都會記得你點樣呃我..!!

永遠都會記得你係一個點既人..!!

我都你分左手冇耐....你就同第2個一齊..!!

你真係鐘意我,,,??

我打死都唔信..!!

只怪自己天真..!!

只怪自己太蠢..!!

只怪自己太過容易俾人呃..!!

我以後都唔會再咁蠢..!!

發表時間:2009-06-23 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]