| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 4 日 星期五  | 
| 2009-09-04 |
分類: 未分類 |
我同JoE差唔多2個月啦...
時間話長唔長...話短唔短...
但係..呢排我覺得同佢好似怪怪地咁...??
好似越黎越少野講咁...!!
反而閙交就多左....
完全唔知大+想點.....??
頭先....又閙交喇...
唉...好灰.....
|
| 發表時間:2009-09-04 01:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 14 日 星期五  | 
| 2009-08-14 |
分類: 未分類 |
終於都"簡"定左...!!
我始終都"簡"返手帶...!!
放棄左介指...!!
介指對我既一切我都唔會忘記...!!
介指同手帶對我黎講都好重要.......!!
只係可能手帶對我黎講會重要D....
我對手帶既感情始終都會比較深刻...比較難忘記...
介指對我好好..!!
咩對我行先..!!
咩都會諗左我先..!!
不過,有D野做錯左一次..就已經冇得補救..!!
除左介指..手帶...之外...重有手"握"...
雖然,我同手"握"只係識左幾日...
但係,手"握"今日同我講佢想溝我....!!
我O左咀..!!
手"握"同手帶重要係FD黎添呀..!!
點算好...???
其實介指已被淘汰....
自己都"簡"好左手帶....
手"握"方面....遲D先算...!! |
| 發表時間:2009-08-14 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 12 日 星期三  | 
2009 年 8 月 11 日 星期二  | 
| 2009-08-11 |
分類: 未分類 |
同JoE一齊第21日..!!
一切都好好..!!
我真係唔知我係咪真係鐘意JoE..
但係佢真係對我好好...重好過呀軒...
JoE比呀軒更好...更細心...更錫我...更鐘意我...
JoE好緊張我...我去邊到佢都會好擔心我..!!
JoE咁樣究竟係咪好事..??
我有時係到諗..我鐘意JoE既程度去到邊呢..??
我真係鐘意JoE..定係當左JoE係軒既代替品呢..??
今日呀軒同我講佢想同返我一齊..
叫我俾多次機會佢..!!
我真係唔知點算好..!!
其實自己會同JoE一齊唔多唔少都因為呀軒..
因為我想忘記佢...
依+佢重同我講佢比以前更+鐘意我..
點算好呀..??
好煩呀..!!
|
| 發表時間:2009-08-12 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 23 日 星期二  | 
| 2009-06-23 |
分類: 未分類 |
陳宇軒....
永遠都會記得你...!!
永遠都會記得你點樣呃我..!!
永遠都會記得你係一個點既人..!!
我都你分左手冇耐....你就同第2個一齊..!!
你真係鐘意我,,,??
我打死都唔信..!!
只怪自己天真..!!
只怪自己太蠢..!!
只怪自己太過容易俾人呃..!!
我以後都唔會再咁蠢..!! |
| 發表時間:2009-06-23 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 16 | »
|