| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
| 2007-02-03 |
哈哈><傻佬!!
你今日打波做咩無心機呢??睇得出你係無心機LO~!~!~!
因為我係到??><"""你5好講大話呀!!如果係...我下一次5去架
LA!!^^"""我怕係我累到你輸呀!!
傻佬!!今日係我地GA100日都5知!!激死我
啦!!嬲死你呀!!><"""仲有呀!!你做咩對自己咁無
信心呢??你信5信我呀?*.*
P.s 你打波好型!!呵呵>.<
|
| 刊登時間:2007-02-03 07:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
軒~ 於 2007-02-04 06:57 PM 發表:
|
網主回覆
係5係架?? Posted at 2007-02-05 04:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
軒~ 於 2007-02-03 11:01 PM 發表:
hihi~我來探你呀...老婆仔!!哈..........
|
網主回覆
超!!衰佬!!你依家先黎探我??遲5遲D呀??嬲死你呀!!>.<哼哼
5得呀!!我要你以後都上黎探我呀!!知5知道呀??>3<""
你5上黎探我GA話我就以後都5睬你架~!~!~!知冇??*.*  Posted at 2007-02-04 02:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|