| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
| 2007-02-20 |
**放煙花^^
琴日我地一家人同呀哥佢地一家人去左{{麥靠}}到玩左一日呀!!琴日係我咁大個女玩得最開心ga一日ar!!><""我從來未試過自己放煙花同咁近睇架!!d煙花超靚ar!!>3<""開頭都5夠膽放架!!好彩有呀哥陪住我!!佢捉住我隻手點個枝引我先夠膽繼續玩炸!!但不幸地我比煙花d火彈到隻手ar!!好痛lo!!搞到我隻手有個印ar!!個印我永永遠遠都會記得係邊個整架!就係我堂細佬放煙花個陣!!d火彈到我lo!!<<佢5知係佢整到我架~
d澳門人一d禮貌都冇lo!!搭車打尖!!滿口粗口!!頂佢地5順ar!!d巴士又舊又臭又逼又殘又污糟!!唉!! 個日竟然比我見到陳雅慧老師同埋佢呀ma,細妹係澳門wor!!@.@
老公仔!!你可5可以5好成日都話我溝仔ar??你係5係好中2話我ar??話到我喊你開心咩??係5係你話我你會特別開心ar??
|
| 刊登時間:2007-02-20 07:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|