| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| 2007-02-26 |
**唉....
話咁快個新年假又放完lu!!今日返學超5慣!!之前訓到11,12點先訓醒!!今日要7點就起身返學!!好辛苦我呢**上堂先辛苦ar!!超眼訓ar!!訓左又比呀sir嘈醒!!訓一陣姐!!洗死ar??超@.@.....終於可以捱到放學la!!十分開心呢!!呵呵><""
陳生你聽住呀!!你今日同我講左d咩!!我一定會永永遠遠都記得ar!!你今日係你自己班房門口大大聲咁話我ar!!>>{{大聲大晒呀??}}跟住你仲"山"埋你班房門ar!!我憎死你ar!!應該係話嬲死你ar!!>3<""
|
| 刊登時間:2007-02-26 04:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|