2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


5開心~ 無奈

今日剛剛睇左易采詠個日記~有d後悔

...因為................睇到d5應該睇既

野囉 ~就係.........wing話佢.....好似

........鍾意左....莫紹文喔 ~唉~都5知

點算好~佢都算係我好fd ~but係我鍾意

佢先加ma~but...........如果我同wing

係人都會揀佢la ~何況莫紹文 ~佢樣樣

都好過我~靚右靚過我 ~唉~好驚ar~

我怕...............唉~有無人可以tell

me我可以點做ar ~!退`出~??定係..

............好煩ar~

               

出爐時間︰2006-01-03 11:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

        

                              

        

          






訪客留言 (返回 EasterShek 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





EasterShek
暱稱: ★"愛死你_細B"★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
憎死香蕉AR!!
大寶!!
Stephy??
好彩!!
世界盃!!
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*﹏劉玉ling[畫板]
*細B[畫板]
An豬la`!!畫板...
E石畫板....
Megumi畫板......
王小豬畫板....]]
美樂...畫板//*++
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 37
今日人氣: 6
累積人氣: 3440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed