好耐無打日記lu~之前好珍貴既野都無打到時
(留來記念牙ma)今日同細佬去佢間幼稚園玩
嘉年華(悶到死)無計啦~陪佢玩下囉~還掂無
野做~我最掛住既係佢間奴幼稚園既toliet~
因為我第一次見到衣d toliet好得意嫁~好似
迷你toliet咁~超小~~haha~