Eddie2006
等級: 銀VIP會員
暱稱: Eddie
性別: 男
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (327)
經濟 (6)
算命 (1)
未分類 (320)
2007 年 4 月 13 日  星期五   晴天


2007-04-13 分類: 未分類

我真係好累..............



2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天


2007-04-11 分類: 未分類

今日係公司請左阿joe食飯o_o~整係請左佢一個~

算係多謝佢幫我拎d剪刀去整吧@_@

一見有野食~肥仔man係咁嘈o_o 不過無理佢~

但我就快頂肥仔唔順~佢d耶穌真係好長氣~

完全係攪到我睇唔到書........係我耳仔不斷係咁講

:其實呢XXXXX~點解會咁呢XXXX~究竟我XXXXXX~

佢講咩都唔係重點-_-  重點係佢整係煩我一條友-_-"

點解唔攻擊阿joe-.-" 救命~我要睇書......

收工見到梁歡歡既女朋友......(唔知e+仲係唔係)

同埋我已經唔記得佢叫咩名.........

返到屋企食完飯~見阿妹係廚房整曲奇~好鬼好奇咁係度望o_o

之後手痕整埋一份-v- 亂咁搓d餅樣出黎-v- 整到好樣衰-v-

攪左成半粒鍾∼放左入焗爐整∼唸住等一陣有得食-v-

點知阿妹唔知整錯溫度定係咩∼d曲奇焗到黑曬-.-

拎返出黎既時候∼黑海....我地2條友非常失望-.-

但2條友個心都唔死-.-...係黑海中找朱古力粒食-.-

真係超級白痴=v= 但好得意=v=

PS:到今日都仲有人將阿狼同我阿妹混埋一齊=v=...我講多次先=v+

阿妹=我親妹

狼妹=我既契妹~唯1既契親XD~而且我相信亦唔會再有第2個契親o_o



2007 年 4 月 10 日  星期二   晴天


2007-04-10 分類: 未分類

好幾日無打日記lu....今日放假~打一打日記吧~唔可以咁懶~

一早就起左身~雖然好唔願意...但都係逼自己起左~然後做功課~

一直做到3點半~雖然我玩幾日股票搵既錢~已經遠遠超過我返半個月既人工...

但始終覺得工作不能缺少~希望到左5月~個天可以比個指示我~我應該點行好呢~

自己用左咁耐時間去睇書~研究~(差唔多每日無停過咁用左7個月時間去學)

e+.....終於有成績~真係好有苦盡甘來既感覺.....向我既夢想再進一步

總之我環遊世界就緊架啦o_o 係睇幾時架姐XD~要不斷再學o_o 我要做有錢佬o.o

收市後~出左去幫阿禎拎電腦去整~去腦地方整~

整電腦條友話要洗機~重裝電腦~再裝防毒...ok搵笨...收4舊水-_-

早知係玩重裝~我幫個傻人重裝仲好啦~0~.....仲要3,4日後先拎得返-.-"

放低部腦俾人之後就周圍行~去左君x坊行~見到ringo=.= 打電話黎插我-.-"

係書局睇左陣書~都有書想買~但聽日返到旺角先算啦~有8拆~

睇完書陪阿禎行去等車~之後就返屋企lu~

返到屋企~雖然明知阿禎星期六要返工既可能性係9.9成-.-"

但都係忍不住問了一下那天有沒有空=.=' 結果真係要上班的/_\

唯有同細a~聰去海洋公園=0=.....

8點幾~吃埋晚飯訓陣攪~



2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


2007-04-07 分類: 未分類

今日特登唔帶書返公司....以為會好多野做~

點知俾佢吹到漲左-.- 星期六無咩野做-.-" 結果成日都白過....

其實成日打返工d野真係好悶.....各位有返工既朋友認同嗎=0=.....

返工d生活真係好苦悶丫=.=.......唉-.-...而且我d假期仲要同人唔同-.-

個個見紅放假-.-..................我就........................唉=_=.......................

快d過埋呢個月啦-.- 真係就黎痴線架啦我-.-...........

同聰+細a商量左-0- 應該21號去海洋公園-0-

我唸當天~我應該會扮曬野咁無啦啦向公司請假=o= 阿彌陀佛=.=

返左成年幾工=0= 都好似無點試過咁樣請假=v=

以前都只係試過2,3次為左妍而無辜請假=0=

另外...今個月係我第一次1蚊勤工都拎唔到=v=...訓攪累事=v=

但真係訓得好書服=V= 爽死=V=

終於看完Honey and Clover第二部的最後一集了......

眼淚無法控制..... 一直的在流......

能夠喜歡上一個人...真是一件十分幸福的事...

動畫最後的結語

時光流逝~總有一天~ 一切都將變成回憶

但是~有你~有我~有大家~

只為尋找同一樣的東西的那段奇蹟般的歲月~

將會永遠伴隨甜蜜的痛楚~在心中某個遙遠的地方~

一直在令人懷念地轉動著~



2007 年 4 月 4 日  星期三   陰天


2007-04-04 分類: 未分類

4月3日

成個朝早~我都係拎黎訓~訓~訓~基本上可以話係差唔多下就4點先起身

只係間中有醒1,2次望下電腦~然後又訓返

因為真係好眼訓~好累-0- 因為洗完機既關係太夜訓~再+上過度使用健身器既後果-0-

訓到4點沖涼~之後4點半左右咁上下就出左門口~去接阿禎收工

落到地下~發現外面既世界-.-.....非常可怕-.-....好凍-.-...

面對如此巨變.....唯有硬著頭皮~同風姐姐拚過@_@

因為地鐵比想像中既快左少少@_@ +上自己早左出門口~所以等左半粒鍾有多XD

接完阿禎收工之後~因為唔知去邊好~結果去左尖沙咀周圍行=0="

行行下-.-...有個細路好似當做我做老豆咁=.= 係咁望=.=...d眼神-.-....

之後行左去星多大道~行左半~~竟然落雨-0-.......

唯有開雨傘~唔夠大@.@ 我的另一半身子中曬招@0@

第一次見星光大道無人-.-" 得2個傻人拎住把遮係度行=v=

途中=.= 我將2個石像當成了人=.=....

行到去新世界中心避雨~係門口度~有個俾人用黎袋住d遮既機器定物體咁上下~

望落去唔知點用-0-....怕用錯俾人笑XD~但原來好易用0v0^ 害我怕了一下XD

入左中心~無野行既原來-0- 去左超級市場-v- 比百佳更超級XD

最後行左去江戶食野(應該無記錯名)∼d野食好難食-.-

佢完全似係測試我味覺功能是否正常-.-....食完野行多一陣~就返屋企了~

今日真係比平時笑多左好多o.o

ありがとうございます、私はたいへんあなたが好きです