4月3日
成個朝早~我都係拎黎訓~訓~訓~基本上可以話係差唔多下就4點先起身
只係間中有醒1,2次望下電腦~然後又訓返
因為真係好眼訓~好累-0- 因為洗完機既關係太夜訓~再+上過度使用健身器既後果-0-
訓到4點沖涼~之後4點半左右咁上下就出左門口~去接阿禎收工
落到地下~發現外面既世界-.-.....非常可怕-.-....好凍-.-...
面對如此巨變.....唯有硬著頭皮~同風姐姐拚過@_@
因為地鐵比想像中既快左少少@_@ +上自己早左出門口~所以等左半粒鍾有多XD
接完阿禎收工之後~因為唔知去邊好~結果去左尖沙咀周圍行=0="
行行下-.-...有個細路好似當做我做老豆咁=.= 係咁望=.=...d眼神-.-....
之後行左去星多大道~行左半~~竟然落雨-0-.......
唯有開雨傘~唔夠大@.@ 我的另一半身子中曬招@0@
第一次見星光大道無人-.-" 得2個傻人拎住把遮係度行=v=
途中=.= 我將2個石像當成了人=.=....
行到去新世界中心避雨~係門口度~有個俾人用黎袋住d遮既機器定物體咁上下~
望落去唔知點用-0-....怕用錯俾人笑XD~但原來好易用0v0^ 害我怕了一下XD
入左中心~無野行既原來-0- 去左超級市場-v- 比百佳更超級XD
最後行左去江戶食野(應該無記錯名)∼d野食好難食-.-
佢完全似係測試我味覺功能是否正常-.-....食完野行多一陣~就返屋企了~
今日真係比平時笑多左好多o.o
ありがとうございます、私はたいへんあなたが好きです |