今日、去睇<超人~強戰回歸>with Peter
又好笑、又悲傷、唔可以同愛人一齊、好彩有左個仔
個仔超勁、一手推走個鋼琴撞死個大隻老。
之後、去primary school幫老師........
tum細路.............
點知........
..送個靚D既汽球(pink and blue colour ga)比個女仔
同佢換走紅色既
.........
佢話........
:「姐姐送左個好靚既汽球比我ar。」
-_-'"