sorry牙 尋日無打日記 相信大家都好掛住我 哈
尋朝六點先訓 訓到差吾多一點 起身當然開電腦啦
開左msn 得個幾條友on on左陣無人add 所以打左陣機
到左四點幾無啦啦有條茂利打黎話我欠佢百幾萬喎 驚驚添
七點半食完飯又玩電腦 到今朝一點幾先吾玩
未試過比d無啦啦打黎ga人屌 仆街~
四點同佢收左線就同吹屎繼續講 講到五點半 又收左Lu 跟住眼訓 就訓Lu z Z z Z . . .
宜加系下午一點三 以上所打ga系尋日的日記
本人就以上不雅用語致歉
p . s . : 吹屎快d好返啦
|