Happy New Year !!! 琴日你地有冇去倒數呀!!?? 我就有呢,雖然我唔係係香港倒數, 但係都好開心!!!!! 新的一年,有冇新的希望呀?? 我就希望可以考到一間好中學!!! 咁你地呢??可唔可以留言講卑我知呀!!??Thx~~