今日早上要番學校增潤班... 番到去,我同明欣係咁傾計...一邊講一邊笑 上完增潤班..又要上另外兩個lessons...唉!!! 番到屋企...又要補習.... 都好似平時咁lo..... 只係傾電話...... 今日都有好多人打電話泥.... 果個Felix.... 令到天change another顏色....(Felix就明我講咩) 今日係我最後一次的綵排...星期二就表演.... Hope我演出果時可以做得好好啦!!!!