今日我要表演呀!! 我好excited呀!! 我星期日仲要打算多一次呀!! Yeah!!!!!!!!!!!!!^>^ Felix&Vicki&Vinci都想睇喎!! 呵呵~~算啦!!!佢地冇機會ge啦!!!